Informujemy, że 25.01.2014 r. ulegają zmianie regulacje Private Banking dot. lokat terminowych i reklamacji w zakresie aktualizacji nazwy Banku i danych teleadresowych Banku oraz zmiany nazwy regulaminów, warunków, taryf i tabel w nich zawartych.
Dodatkowe zmiany w przypadku regulaminu dot. lokat terminowych dot.:
- wprowadzenia pojęcia Posiadacz Rachunku,
- doprecyzowania zapisów dotyczących zmian regulaminu i form informowania o zmianach dokumentów stanowiący integralną część umowy,
- aktualizacji klauzul dotyczących ochrony danych osobowych.
Zmiany w regulaminie dotyczącym reklamacji związane są z:
- doprecyzowaniem zapisu dot. formy w jakiej bank informuje o przedłużeniu terminu rozpatrzenia transakcji kartowej,
- wprowadzeniem zapisu mówiącego o tym, że językiem obowiązującym w procesie przyjmowania i rozpatrywania reklamacji jest język polski.
Regulamin otwierania i prowadzenia rachunków lokat terminowych dla Klientów Private Banking mBanku S.A.
Regulamin przyjmowania i rozpatrywania reklamacji w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A.
powrót
Zmiana regulaminów dla klientów Private Banking