W związku z wczorajszymi utrudnieniami informujemy, że z klientami, których dotknęła sytuacja, będziemy kontaktować się indywidualnie (telefon i/lub serwis transakcyjny).
Karty będą wydawane automatycznie, bez opłat i zostaną dostarczone klientom w najszybszym możliwym terminie. Serdecznie przepraszamy za utrudnienia.
- Jednocześnie informujemy, że klienci, którzy nie mogą obecnie korzystać z kart, mogą bezpłatnie wypłacać pieniądze w placówkach banku:
https://www.mbank.pl/placowki-bankomaty/ - Przypominamy też, że do dyspozycji klientów pozostaje usługa BLIK, umożliwiająca wypłatę z bankomatów, płacenie w punktach usługowo-handlowych oraz w sklepach internetowych. Informacje o BLIK:
https://www.mbank.pl/indywidualny/uslugi/uslugi/blik/ - Jak zainstalować i korzystać z aplikacji mobilnej mBanku na swoim telefonie? Sprawdź: https://www.mbank.pl/aplikacja-mobilna/