10 stycznia 2017 r. zmienią się zasady rozwiązywania sporów bez udziału sądu. Fachowa nazwa to ustawa o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.
Zgodnie z ustawą, do regulaminu reklamacji dodaliśmy adresy stron internetowych Rzecznika Finansowego i Arbitra Bankowego. Na stronach tych znajdą Państwo informacje o procedurze rozstrzygania sporów z ich udziałem.
Mogą z nich Państwo skorzystać w przypadku nie zgodzenia się z decyzją o rozwiązaniu reklamacji.
Nowy regulamin znajdą Państwo na stronie internetowej mBanku, w sekcji Informacja dla klienta. Zmieniony zapis umieściliśmy w ostatnim paragrafie regulaminu (§11 ust. 2 pkt 5).
Zmieniony regulamin przyjmowania i rozpatrywania reklamacji w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A będzie obowiązywał od 9 stycznia 2017 r.
Regulamin przyjmowania i rozpatrywania reklamacji w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A
powrót
Uzupełnienie regulaminu reklamacji (zmiany w prawie)