Chcielibyśmy Cię poinformować o zmianach w naszych regulaminach.
Zależy nam, aby nasze dokumenty były proste i jak najkrótsze. Takie są nasze nowe regulaminy kredytów: odnawialnego i gotówkowego. Aby ułatwić Ci ich lekturę: uprościliśmy język, wprowadziliśmy nowy układ graficzny i formę, w jakiej prezentujemy treści.
Dodatkowo w wielu regulaminach:
- dodajemy tabele, w których opisujemy, gdzie (serwis, aplikacja, mLinia) zrobisz to, czego potrzebujesz, w ramach obsługi danego produktu,
- usuwamy informacje, które są wspólne dla wszystkich produktów. To m.in. zapisy o obsłudze klientów, bezpieczeństwie bankowości internetowej i mobilnej czy dostępie do naszych produktów i usług. Zebraliśmy je w nowym regulaminie obsługi klientów, o którym pisaliśmy już w lipcu.
W wybranych regulaminach dodajemy informację, że możemy np. nie odnowić Twojej umowy lub nie wykonać dyspozycji, która wymaga zawarcia aneksu. Zrobimy to, jeśli dowiemy się, że zmieniłeś adres na zagraniczny i podlegasz przepisom innego państwa.
O tych i innych zmianach przeczytasz w wykazie zmian i na naszej stronie www. Dowiesz się też, które dokumenty zmieniamy. Zajrzyj tam, może któryś szczegół będzie dla Ciebie ważny.
- Wykaz zmian
- Regulamin obsługi klientów
- Regulamin udzielania kredytów gotówkowych zabezpieczonych dla Klientów Private Banking
- Regulamin udzielania kredytów i pożyczek hipotecznych dla Klientów Private Banking
- Regulamin lokat
- Regulamin kredytu gotówkowego dla osób fizycznych i klientów Private Banking
- Regulamin kredytu odnawialnego dla osób fizycznych i klientów Private Banking
- Regulamin kart kredytowych dla osób fizycznych i klientów Private Banking