Rozwijamy łatwe i szybkie płatności telefonem, dlatego wkrótce udostępnimy BLIKA zbliżeniowego w walucie obcej dla urządzeń z systemem Android. Dzięki temu, niezależnie od tego czy będziesz w kraju, czy za granicą, zapłacisz BLIKIEM bez wpisywania kodu. Wystarczy, że będziesz mieć ze sobą telefon. Usługę włączysz i wyłączysz w aplikacji mobilnej.
Rozszerzamy listę spraw, które załatwisz w Biurze Obsługi Klienta (mLinii). Niedługo, przez telefon, zmienisz na przykład limity przelewów, zawiesisz albo wznowisz zlecenie stałe.
Wprowadzamy możliwość dodatkowego zabezpieczenia Twoich płatności kartą w internecie. Przy transakcji, którą autoryzujesz kodem SMS, poprosimy Cię jednorazowo o zgodę na przetwarzanie Twoich danych biometrycznych (np. sposobu, w jaki korzystasz z klawiatury):
- gdy się zgodzisz, będziemy zbierać i korzystać z tych danych, aby dodatkowo potwierdzać, że to Ty wykonujesz transakcje,
- zgodę odwołasz w każdej chwili w serwisie transakcyjnym.
Już wkrótce w Biurze Obsługi Klienta (mLinii):
- zmienisz limity: przelewów w serwisie transakcyjnym, transakcji BLIK, przelewów na numer telefonu BLIK, przelewów mBank API,
- zablokujesz możliwość zmiany limitu przelewów zlecanych w serwisie transakcyjnym,
- zawiesisz i wznowisz zlecenia stałe oraz polecenia zapłaty,
- zrezygnujesz z polecenia zapłaty,
- odblokujesz usługę BLIK.
Udostępnimy też nowe formy wypowiedzenia umowy kredytu – ustną oraz elektroniczną.
Więcej szczegółów, w tym od kiedy udostępnimy nowe usługi, znajdziesz na naszej stronie internetowej.
Te i inne zmiany w dokumentach opisujemy także w wykazach zmian.