Czym jest Mobilna autoryzacja?
Mobilna autoryzacja to nowa metoda autoryzacji. Dzięki niej możesz jeszcze bezpieczniej podpisywać zleceniai dyspozycje w serwisie transakcyjnym CompanyNet oraz aplikacji mobilnej CompanyMobile.
Mobilna autoryzacja jest częścią naszej aplikacji mobilnej i jest zabezpieczona osobnym, stworzonym przez Ciebie kodem PIN, który został użyty podczas jej aktywacji. Bezpieczne korzystanie z usługi dodatkowo gwarantuje sposób szyfrowania, który uniemożliwia odczytanie wszelkich poufnych danych przez osoby niepowołane.
Dzięki połączeniu aplikacji banku z Mobilną autoryzacją korzystanie z niej jest intuicyjne, szybkie i bezpieczne.
Jak uruchomić usługę Mobilnej autoryzacji?
Jak zacząć?
- Jeśli jesteś nowym użytkownikiem mBank CompanyNet, otrzymałeś maila powitalnego.
W nim znajduje się Twój identyfikator tymczasowy (dzięki niemu możesz aktywować Mobilną autoryzację).
Pobieranie aplikacji
- Pobierz aplikację mBank CompanyMobile z AppStore albo Google Play i uruchom ją na swoim telefonie.
Aktywacja aplikacji
- Wybierz „Mobilna autoryzacja – aktywacja”.
- Podaj identyfikator tymczasowy przesłany mailem z banku.
- Przepisz kod aktywacyjny z SMS-a.
- Wpisz dwa razy stworzony przez siebie kod PIN.
- Kliknij „Zakończ” po wyświetleniu identyfikatora.
Jeśli chcesz od razu aktywować swoją aplikację mobilną służącą do obsługi konta – możesz to zrobić w kolejnych krokach. Po wybraniu opcji „Akceptuj” będziesz miał dostęp do swojego konta przez aplikację mobilną.
Jak korzystać z Mobilnej autoryzacji?
Logowanie do mBank CompanyNet za pomocą Mobilnej autoryzacji
- Wpisz na swoim komputerze identyfikator do strony mBankCompanyNet.
- Kliknij na swoim telefonie w wiadomość PUSH albo w „Mobilna autoryzacja – logowanie” i wpisz wcześniej stworzony kod PIN.
- Zaakceptuj w telefonie wejście do systemu.
Autoryzacja dyspozycji
- Po zalogowaniu na komputerze do strony CompanyNet wybierz dyspozycję lub transakcję (możesz też zaznaczyć kilka dyspozycji jednocześnie).
- Wybierz akcję „Autoryzuj”.
- Kliknij na swoim telefonie w „Mobilna autoryzacja – logowanie” i wpisz wcześniej stworzony kod PIN.
- Porównaj dane wyświetlone na telefonie z tymi ze strony WWW. Jeżeli informacje się zgadzają, kliknij na telefonie „Akceptuj”. Jeżeli dane się nie zgadzają lub chcesz przerwać, kliknij „Odrzuć”.