W obecnej sytuacji (zagrożenie koronawirusem) rekomendujemy przekazywanie dokumentów dotyczących wykonywania umów Mieszkaniowego rachunku powierniczego przez Wirtualny oddział.

Jeśli nie masz takiej możliwości, wyślij skan dokumentu podpisany przez osoby uprawnione, zgodnie z Umową MRP. Dokumenty, które możesz przesłać to:

 

  • Zawiadomienia o zakończeniu etapu przedsięwzięcia deweloperskiego,
  • Dyspozycje wypłaty środków (z Otwartego mieszkaniowego rachunku powierniczego),
  • Oświadczenia o zawarciu umowy deweloperskiej,
  • Umowy cesji wierzytelności.

 

Wyślij skan dokumentów przez Wniosek do banku (temat „Inny”) w bankowości elektronicznej. Zaznacz w tytule Wniosku, jakiego dokumentu lub dyspozycji dotyczy. Zapisz dyspozycję, następnie edytuj i załącz dokument (max 5 MB). Sprawdź wcześniej, czy masz uprawnienia do wysyłania wiadomości do banku. Jeśli nie masz takich uprawnień, zadzwoń do administratora lub Contact Center (801 273 273, (22) 6 273 273).

 

Zajmiemy się dokumentami w możliwie najkrótszym czasie.

 

Jeśli złożyłeś zawiadomienie o zakończeniu etapu przedsięwzięcia, to w razie wstrzymania lub opóźnienia wykonania monitoringu inwestycji, będziemy przekazywać informacje na bieżąco.

 

Potwierdzenie przyjęcia umowy cesji wierzytelności, po pozytywnej weryfikacji, otrzymasz mailem.

 

Nie realizujemy wypłat z Zamkniętego mieszkaniowego rachunku powierniczego na podstawie skanów aktów notarialnych umów przenoszących własność lokalu/domu na Nabywcę.

 

Podkreślamy, że rozwiązanie obowiązuje tylko w okresie przejściowym, w razie wątpliwości możemy poprosić, abyś dostarczył oryginał dokumentu.

 

Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do swojego opiekuna lub doradcy bankowości transakcyjnej.

 

English version here.

 

 

Rozmowa wideo


Rozmowa audio

Rozmowa czat