Teraz umowę z mBankiem możesz podpisać bez wychodzenia z domu. To pierwszy proces w bankowości korporacyjnej, który udostępniamy w pełni cyfrowo.

 

Jak to zrobić?

Ustal z doradcą telefonicznie lub mailowo warunki umowy. Doradca wyśle Ci mailem podpisane cyfrowo dokumenty.

  • Jeśli korzystasz z podpisu kwalifikowanego, podpisz umowę i oświadczenie, a następnie odeślij do doradcy.
  • Jeśli nie masz podpisu kwalifikowanego, odeślij dokumenty przez mBank CompanyNet – uzupełnij Wniosek, zgodnie ze wskazówkami doradcy. Wniosek w systemie bankowości elektronicznej zautoryzuj zgodnie z ogólnymi zasadami reprezentacji firmy (CEiDG/KRS).

 

Nie masz kwalifikowanego podpisu elektronicznego?

Jeśli nie masz takiego podpisu – możesz podpisać umowę w systemie mBank CompanyNet. Jednak rekomendujemy podpisywanie umów kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

 

Gdy rozpatrzymy dokumenty – powiadomimy Cię o podpisaniu umowy.

 

Nie korzystasz z mBank CompanyNet?

Nic nie szkodzi. Możesz szybko i bezpiecznie podpisać umowę kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

 

Teraz możesz kupić zestaw do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego Szafir w promocyjnej cenie (25% taniej) w sklepie KIR

 

Czego nie obejmuje nowy proces?

  • umów, które zgodnie z przepisami prawa albo z treścią danej umowy (jeśli umowa stawia inne wymagania co do formy umowy niż przepisy prawa) nie mogą być zawarte w formie pisemnej, w tym w formie pisemnej pod rygorem nieważności,
  • procesów, które klient może zainicjować przez elektroniczny wniosek w systemie mBank CompanyNet dostępny w Wirtualnym oddziale.

 

Na wszystkie pytania odpowiedzą doradcy klienta.

 

Rozmowa wideo


Rozmowa audio

Rozmowa czat