Dane do zamówień
-
Na jaki adres mailowy będę dostawać powiadomienia o statusie zamówienia?
-
Powiadomienia o statusie zamówienia otrzymasz z adresu no-reply@morele .net na adres e-mail, który potwierdzisz w aplikacji mBanku podczas składania zamówienia.
Na stronie www.morele.net/mbank/pomoc/ znajdziesz informacje co zrobić, jeśli nie otrzymasz powiadomienia o statusie zamówienia.
-
-
Na jaki adres otrzymam zamówienie?
-
Podczas składania zamówienia w aplikacji mBanku potwierdzisz adres, na który chcesz otrzymać zamówienie. Dla ułatwienia, podstawimy Ci adres, który masz podany w mBanku. Możesz go zmienić na inny adres na potrzeby zamówienia, Twoje dane w mBanku nie zmienią się.
-
-
Czy mogę zamówić produkt na dowolny adres?
-
Możesz zamówić od naszego Partnera produkt na dowolny adres w Polsce. Nie jest możliwa wysyłka za granicę.
Podczas pierwszego zamówienia zobaczysz adres korespondencyjny, który masz podany w mBanku. Możesz go zmienić. Ten adres zapisze się na potrzeby tego i kolejnych zamówień. Przy każdym zamówieniu możesz podać inny adres dostawy.
-
-
Czy mogę zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia?
-
Jeśli chcesz zmienić adres po złożeniu zamówienia, skontaktuj się niezwłocznie z Morele.net. Skorzystaj z formularza, który znajdziesz w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia lub na stronie www.morele.net/mbank/pomoc/
Pamiętaj! Zmiana adresu przez formularz ze strony Morele.net nie zmieni danych, które masz zapisane w aplikacji mobilnej mBanku na potrzeby zamówień w mOkazjach zakupy.
-
-
Jakie moje dane zostaną przekazane do Morele.net?
-
Przekażemy wyłącznie za Twoją zgodą dane niezbędne do realizacji zamówienia. Będą to: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu, adres do wysyłki. Jeśli chcesz otrzymać fakturę na firmę przekażemy dodatkowo nazwę, adres i NIP firmy.
-
-
Jak mogę zmienić mój adres e-mail do zamówień?
-
Przy pierwszym zamówienia podstawimy Ci adres e-mail, który masz podany w mBanku. Możesz go zmienić podczas składania zamówienia.
Przy kolejnych zamówieniach adres e-mail możesz zmienić w ustawieniach mOkazji.
-
-
Czy mogę zamówić dostawę na adres osoby trzeciej?
-
Tak, dostawę możesz zamówić na dowolny adres na terenie Polski.
-
-
W jaki sposób mogę odwołać zgodę na przekazywanie danych objętych tajemnica bankową do Morele.net?
-
Zgodę na przekazywanie danych objętych tajemnicą bankową do Morele.net możesz odwołać w aplikacji mobilnej mBanku. Po zalogowaniu wejdź w ustawienia (koło zębate w prawym górnym roku) i wybierz mOkazje. Kliknij „wycofaj” przy zgodzie na przekazywanie do Morele.net danych objętych tajemnicą bankową. Na kolejnym ekranie zatwierdź swoja decyzję klikając przycisk „wycofaj akceptację”.
-