Dane do zamówień

  •  

    Na jaki adres otrzymam zamówienie?

    • Podczas składania zamówienia w aplikacji mBanku potwierdzisz adres, na który chcesz otrzymać zamówienie. Dla ułatwienia, podstawimy Ci adres, który masz podany w mBanku. Możesz go zmienić na inny adres na potrzeby zamówienia, Twoje dane w mBanku nie zmienią się.

  •  

    Czy mogę zamówić produkt na dowolny adres?

    • Możesz zamówić od naszego Partnera produkt na dowolny adres w Polsce. Nie jest możliwa wysyłka za granicę.

      Podczas pierwszego zamówienia zobaczysz adres korespondencyjny, który masz podany w mBanku. Możesz go zmienić. Ten adres zapisze się na potrzeby tego i kolejnych zamówień. Przy każdym zamówieniu możesz podać inny adres dostawy.

  •  

    Czy mogę zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia?

    • Jeśli chcesz zmienić adres po złożeniu zamówienia, skontaktuj się niezwłocznie z Morele.net. Skorzystaj z formularza, który znajdziesz w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia lub na stronie www.morele.net/mbank/pomoc/

      Pamiętaj! Zmiana adresu przez formularz ze strony Morele.net nie zmieni danych, które masz zapisane w aplikacji mobilnej mBanku na potrzeby zamówień w mOkazjach zakupy.

  •  

    Jakie moje dane zostaną przekazane do Morele.net? 

    • Przekażemy wyłącznie za Twoją zgodą dane niezbędne do realizacji zamówienia. Będą to: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu, adres do wysyłki. Jeśli chcesz otrzymać fakturę na firmę przekażemy dodatkowo nazwę, adres i NIP firmy.

  •  

    Jak mogę zmienić mój adres e-mail do zamówień?

    • Przy pierwszym zamówienia podstawimy Ci adres e-mail, który masz podany w mBanku. Możesz go zmienić podczas składania zamówienia. 

       

      Przy kolejnych zamówieniach adres e-mail możesz zmienić w ustawieniach mOkazji.