Informacje ogólne
-
Czym są mOkazje zakupy?
-
mOkazje zakupy to część programu mOkazje przeznaczona dla klientów indywidualnych mBanku. mOkazje zakupy znajdziesz w aplikacji mobilnej w zakładce Usługi - Polecane. W ramach pilotażu mOkazji zakupy będziemy prezentować jeden produkt dziennie od naszego partnera Morele.net. Za zamówienie możesz zapłacić szybko i bezpiecznie, nie wychodząc z naszej aplikacji. W trakcie pilotażu będziemy stopniowo rozwijać mOkazje zakupy o nowe funkcjonalności.
-
-
Czy wszyscy klienci mBanku dostaną dostęp do mOkazji zakupy w tym samym czasie?
-
mOkazje zakupy będziemy udostępniać stopniowo. W pierwszej połowie 2024 r. dostęp do mOkazji zakupy uzyska wybrana grupa klientów, którą zaprosimy do pilotażu.
Do pilotażu zaprosiliśmy klientów, którzy m.in. aktywnie korzystają z mOkazji (program rabatowy mBanku) oraz często kupują w internecie. Na tym etapie nie można samodzielnie dołączyć do programu, ale już niebawem udostępnimy go wszystkim naszym klientom.
-
-
Czy korzystanie z mOkazji zakupy jest bezpieczne?
-
Tak, z mOkazji zakupy korzystasz w aplikacji mobilnej, a każdą transakcję zatwierdzasz PIN-em. Więcej o tym, jak chronimy naszą aplikację mobilną przeczytasz tutaj
-
-
Mam konto w aplikacji Morele net, czy konto w mOkazjach zakupy będzie połączone z kontem na Morele. net?
-
Konto klienta Morele.net dostępne w aplikacji mBanku nie jest połączone z kontem, które posiadasz bezpośrednio w aplikacji Morele.net.
-
-
Po co jest tworzone konto klienta Morele.net dostępne w aplikacji mBanku?
-
Nasz partner Morele.net, na podstawie Twojej zgody, utworzy konto, aby zrealizować Twoje zamówienie. Oznacza to, że za Twoją zgodą po złożeniu zamówienia, przekażemy do partnera Twoje dane (imię, nazwisko, adres e-mail, adres do korespondencji, numer telefonu, nazwa, adres i NIP firmy), objęte tajemnicą bankową, wyłącznie na potrzeby korzystania z mOkazji zakupy.
-
-
Jak często będą się pojawiały nowe produkty w mOkazjach zakupy?
-
Nowe produkty w mOkazjach zakupy będą pojawiały się regularnie, nawet co 24h. W aplikacji mobilnej w zakładce Usługi - Polecane znajdziesz licznik z zegarem, który wskazuje, kiedy wygaśnie wyświetlana w aplikacji propozycja.
-
-
Skoro płacę w aplikacji mBanku to dlaczego muszę przekazywać dane do Morele.net?
-
W aplikacji mBanku udostępniamy możliwość szybkiej płatności za produkty naszego partnera. Za sprzedaż i realizację zamówień odpowiada Morele.net. Aby kupić i otrzymać produkt, musimy za Twoją zgodą przekazać partnerowi Twoje dane niezbędne do realizacji zamówienia.
-
-
Czy w mOkazjach zakupy kupuję produkt od mBanku?
-
W mOkazjach zakupy nie kupujesz produktów od mBanku. W aplikacji mBanku dajemy Ci możliwość szybkiej płatności za produkty udostępniane przez naszego partnera Morele.net.
-
-
Jak mogę skorzystać z mOkazji zakupy?
-
Wystarczy, że masz lub wyrazisz zgodę na korzystanie z mOkazji. Produkty zobaczysz w aplikacji mBanku w zakładce Usługi - Polecane. Zapłacisz za nie wygodnie bezpośrednio w aplikacji.
-
-
Jak zapłacę za produkt zamówiony w mOkazjach zakupy?
-
To proste! Po zalogowaniu do aplikacji mobilnej mBanku wejdź w Usługi i zapoznaj się z propozycją mOkazji zakupy. Jeśli chcesz zamówić produkt, wystarczy, że klikniesz przycisk "zamawiam i płacę". Następnie podasz swoje dane oraz wybierzesz sposób dostawy. Płatność zrealizujemy automatycznie zgodnie z wybranym przez Ciebie sposobem:
- przelewem z Twojego konta w PLN w mBanku
- przelewem z Twojej karty kredytowej
-
-
Dlaczego widzę mOkazje zakupy choć nie wyrażałem na to zgody?
-
mOkazje zakupy to rozszerzenie programu mOkazje, funkcja ta jest dostępna w aplikacji mobilnej. Mogą z niej korzystać klienci, którzy wyrazili zgodę na mOkazje i otrzymali od nas zaproszenie do pilotażu usługi.
-
-
Czy po przekazaniu moich danych do Morele.net będę otrzymywać od Morele. net oferty reklamowe?
-
Nie. Podczas składania zamówienia w mOkazjach zakupy, przekazujemy za Twoją zgodą do Morele.net dane, które będą wykorzystywane wyłącznie na potrzeby obsługi Twoich zamówień.
-