Zamówienia
-
Gdzie znajdę numer zamówienia?
-
Numer zamówienia wyświetlimy Ci w aplikacji mobilnej na ekranie z potwierdzeniem udanej płatności za zamówienie. Znajdziesz go również w mailu od Partnera z potwierdzeniem złożenia zamówienia, który otrzymasz z adresu no-reply@morele.net.
-
-
Co oznacza licznik "pozostały czas"?
-
Propozycje w mOkazjach zakupy są limitowane – dotyczy to czasu i liczby dostępnych sztuk. W aplikacji mobilnej w zakładce Usługi - Polecane znajdziesz licznik z zegarem, który wskazuje, kiedy wygaśnie wyświetlana w aplikacji propozycja.
-
-
Jaki jest czas dostawy produktu?
-
Przewidywany czas dostawy przekaże Ci nasz partner Morele.net, zobaczysz go w aplikacji mobilnej przed złożeniem zamówienia. Więcej informacji znajdziesz na stronie www.morele.net/mbank/pomoc/
-
-
Mam pytanie dotyczące mojego zamówienia, co mam zrobić?
-
Po złożeniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie mailowe z adresu no-reply@morele.net. Znajdziesz w nim formularz "Zapytaj o zamówienie". Więcej informacji znajdziesz na stronie www.morele.net/mbank/pomoc/
-
-
Jak sprawdzę status zamówienia?
-
Informacje o zamówieniu z Morele.net będziesz dostawać na bieżąco na adres mailowy, który potwierdzisz podczas składania zamówienia. Maile otrzymasz z adresu partnera no-reply@morele.net Więcej informacji znajdziesz na stronie www.morele.net/mbank/pomoc/
-
-
Czy mogę anulować złożone zamówienie?
-
W mailu z potwierdzeniem złożenia zamówienia z adresu no-reply@morele.net, znajdziesz formularz "Zapytaj o zamówienie". Skorzystaj z formularza, aby zapytać partnera czy możesz anulować swoje zamówienie.
Więcej informacji znajdziesz na stronie www.morele.net/mbank/pomoc/
-
-
Jak i kiedy otrzymam pieniądze za zwrot zamówienia?
-
Zwrot otrzymasz na to samo konto, z którego pobraliśmy pieniądze. Termin zwrotu pieniędzy może być różny. Zależy on od tego czy zgłaszasz anulowanie zamówienia, odstąpienie od umowy, czy czekasz na zwrot pieniędzy w ramach reklamacji. Informacje dotyczące terminu zwrotu znajdziesz na stronie www.morele.net/mbank/pomoc/
-