Zwrot towaru i reklamacje
-
Jak mogę złożyć reklamację dotyczącą zamówienia w mOkazjach zakupy ?
-
1. Jeśli chcesz zgłosić problem, który dotyczy aplikacji lub jest związany z płatnością za zamówienie, złóż reklamację w mBanku. Tutaj znajdziesz informacje, jak możesz to zrobić.
2. Jeśli chcesz złożyć reklamację, która dotyczy zamówienia (np. produkt był niezgodny z opisem, produkt nie dotarł lub dotarł na niewłaściwy adres) skorzystaj z formularza, który otrzymasz w e-mailu z potwierdzeniem zamówienia. Więcej informacji znajdziesz na stronie partnera www.morele.net/mbank/pomoc/
-
-
Jak mogę zwrócić produkt?
-
Zasady zwrotów znajdziesz na stronie partnera www.morele.net/mbank/pomoc/
-
-
Jak mogę anulować zamówienie?
-
W mailu z potwierdzeniem złożenia zamówienia z adresu no-reply@morele.net, znajdziesz formularz "Zapytaj o zamówienie". Skorzystaj z formularza, aby zapytać partnera czy możesz anulować swoje zamówienie.
Więcej informacji znajdziesz na stronie www.morele.net/mbank/pomoc/
-
-
Jak i kiedy otrzymam pieniądze za zwrot zamówienia?
-
Zwrot otrzymasz na to samo konto, z którego pobraliśmy pieniądze. Termin zwrotu pieniędzy może być różny. Zależy on od tego czy zgłaszasz anulowanie zamówienia, odstąpienie od umowy, czy czekasz na zwrot pieniędzy w ramach reklamacji. Informacje dotyczące terminu zwrotu znajdziesz na stronie www.morele.net/mbank/pomoc/
-