Zwrot towaru i reklamacje

  •  

    Jak mogę złożyć reklamację dotyczącą zamówienia w mOkazjach zakupy ? 

    • 1. Jeśli chcesz zgłosić problem, który dotyczy aplikacji lub jest związany z płatnością za zamówienie, złóż reklamację w mBanku. Tutaj znajdziesz informacje, jak możesz to zrobić. 

      2. Jeśli chcesz złożyć reklamację, która dotyczy zamówienia (np. produkt był niezgodny z opisem, produkt nie dotarł lub dotarł na niewłaściwy adres) skorzystaj z formularza, który otrzymasz w e-mailu z potwierdzeniem zamówienia. Więcej informacji znajdziesz na stronie partnera www.morele.net/mbank/pomoc/

  •  

    Jak mogę anulować zamówienie?

    • W mailu z potwierdzeniem złożenia zamówienia z adresu no-reply@morele.net, znajdziesz formularz "Zapytaj o zamówienie". Skorzystaj z formularza, aby zapytać partnera czy możesz anulować swoje zamówienie.

      Więcej informacji znajdziesz na stronie www.morele.net/mbank/pomoc/