mBank i klienci mBanku przyłączyli się do zbiórki organizowanej przez Fundację Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy na pomoc w walce ze skutkami powodzi.
Od 19.09 do 15.10 w aplikacji mobilnej mBanku pojawiło się niebieskie serce WOŚP do wpłat na zbiórkę.
W czasie trwania akcji ponad 80 000 klientów kliknęło niebieskie serduszko w aplikacji mobilnej. Dzięki ich zaangażowaniu zebraliśmy ponad 5 mln złotych. mBank dołożył 1 mln złotych od siebie, więc wspólnie przekazaliśmy aż 6 mln złotych!
Zebrane fundusze WOŚP przeznaczy na pomoc interwencyjną oraz najpilniejsze zakupy sprzętu i artykułów medycznych.
Dziękujemy za Wasze wsparcie!
Pieniądze przekazane w ramach akcji za pośrednictwem aplikacji mobilnej, serwisu transakcyjnego i przelewów klientów realizowanych na dedykowany numer rachunku wskazany m.in. na stronie www.mBank.pl/powodz trafią w całości na konto Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. mBank nie ponosi odpowiedzialności za rozdysponowanie środków pieniężnych zebranych w ramach akcji.
Pamiętaj, że mBank udostępnia aplikację tylko za pomocą autoryzowanych sklepów - App Store (iOS - Apple), Google Play (Android), AppGallery dla telefonów Huawei. Do pobrania oraz aktualizacji aplikacji używaj zawsze tych sklepów, ponieważ znajdujące się tam programy są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, a więc gwarantują Ci bezpieczeństwo. Nigdy nie pobieraj aplikacji z niezaufanych źródeł! Nową aplikację możesz pobrać jeśli Twoje urządzenie ma systemem operacyjny w wersji minimum Android 8.0 lub iOS 15.0 (lub nowsze). Zapoznaj się z polityka prywatności aplikacji mobilnych. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek