Na wyjeździe nie zawsze masz na wszystko wpływ. Czasem zdarzają się niespodziewane sytuacje. Zgubiony paszport czy telefon, niedziałająca karta EKUZ lub inne nieprzewidziane wpadki zawsze mogą się zdarzyć. W takich sytuacjach możesz na nas liczyć!
Kontakt z mBankiem: Potrzebuję pomocy banku ale nie chcę czekać długo na połączenie z mLinią
Jak skorzystać z pakietu?
Wystarczy, że masz aktywną bezpłatną usługę wielowalutową. Jeśli masz już usługę wszystkie korzyści w ramach pakietu są dla Ciebie dostępne.
przez aplikację mBanku
produkty -> karty -> wybierz kartę -> włącz usługę wielowalutową
przez stronę
Potrzebuję szybko pomocy banku
Po zalogowaniu do aplikacji w prawym górnym rogu znajdziesz lupę. Dzięki niej szybko znajdziesz odpowiedź na nurtujące pytanie dotyczące Twojego konta.
Jeśli potrzebujesz kontaktu bezpośredniego, połącz się z nami o każdej porze i z każdego miejsca. Najszybciej i najwygodniej połączysz się z aplikacji mobilnej. Wystarczy jedno kliknięcie. Bez dodatkowych haseł i kodów od razu będziemy wiedzieć, że to Ty!
Moja płatność kartą została odrzucona!
Zdarzyło Ci się, że przy bankomacie lub w sklepie odrzucono Twoją transakcję. W pierwszej kolejności sprawdź, czy nie masz zbyt małego limitu na karcie. W każdej chwili, gdziekolwiek jesteś, możesz zmieniać swoje limity, aby spokojnie i bezpiecznie płacić. Sam ustalasz limity w aplikacji mobilnej dla różnych płatności: w internecie, sklepie i bankomacie.
Wystarczy, że zgłosisz do nas reklamację z informacją o potrzebie zarejestrowania podejrzanej transakcji.
-
Chcesz wiedzieć, jak szczegółowo przebiega proces?
-
-
Zgłoś do nas reklamację z informacją o potrzebie zarejestrowania chargeback
-
sprawdzamy, czy Twoje zgłoszenie spełnia wymogi organizacji płatniczej Visa lub Mastercard
-
Twój chargeback przekazujemy za pośrednictwem Visa lub Mastercard do sprzedawcy, z którym się nie zgadzasz
-
sprzedawca (lub jego bank) rozpatrują Twoje zgłoszenie zgodnie z regulacjami Visa i Mastercard
-
sprzedawca za pośrednictwem swojego banku składa wyjaśnienia i przesyła je do nas przez system Visa lub Mastercard
-
my przekazujemy Tobie informację o decyzji sprzedawcy
-
-
-
Z usługi chargeback możesz skorzystać przykładowo, gdy:
-
- bankomat nie wypłacił Ci części lub całości pieniędzy z bankomatu
- pojawiła się różnica między poprawną kwotą (lub walutą) zakupu, a tą, która została pobrana z Twojego konta
- Twoja transakcja została rozliczona więcej niż jeden raz
- Twoja transakcja została rozliczona w innej kwocie lub walucie
- opłacona przy użyciu karty usługa lub produkt nie zostały do Ciebie dostarczone
- akceptant przesłał rozliczenie transakcji, która została przez Ciebie anulowana
- Twoja transakcja kartą nie powiodła się, więc płacisz w inny sposób, jednak karta została obciążona nieudaną transakcją
- przez hotel lub wypożyczalnię pobrały z Twojej karty pieniądze za usługę, której nie zamawiasz
- Twoje zakupy dotarły, ale uszkodzone
- nie ma na Twoim koncie pieniędzy za zwrócone zakupy
Pamiętaj, że reklamację możesz złożyć tylko w banku, który wydał Twoją kartę.
-
Zdarzyło się coś, czego nie planowałem. Potrzebuję pieniędzy!
Karta kredytowa to dodatkowe pieniądze na codzienne zakupy, ale też na niespodziewane wydatki. Możesz zabrać ją ze sobą i skorzystać w razie potrzeby podczas wyjazdu. Ważne, że kartę spłacasz kiedy chcesz – nawet do 54 dni bez odsetek. Zdarzają się też sytuacje, że karta kredytowa jest niezbędna przy rezerwacji lub wynajmie samochodu.
Warto wiedzieć, że:
- limit kredytowy od 1 500 zł do 20 000 zł
- płacisz, kiedy potrzebujesz
- nie musisz pamiętać o dacie spłaty karty kredytowej, ustalasz automatyczną spłatę zadłużenia
- możesz płacić google pay, apple pay, garmin pay, fitbit pay, swatchpay! oraz xiaomi pay zanim otrzymasz kartę.
To nie jest oferta.
Szczegółowe informacje oraz warunki korzystania z usługi wielowalutowej dostępne są w Regulaminie kart debetowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej S.A. dostępnym na stronie www.mbank.pl/indywidualny/uslugi/uslugi/usluga-wielowalutowa/
Przy transakcjach bezgotówkowych i wypłatach gotówki kartą, mBank pobiera dodatkowo prowizję za przewalutowanie transakcji. Prowizja (łącznie z marżą) to 5,9% od wartości transakcji lub 3,5% dla transakcji kartą z włączoną usługą wielowalutową. Szczegółowe informacje oraz warunki korzystania z usługi wielowalutowej dostępne są w „Regulaminie Usługi wielowalutowej w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A.” dostępnym na stronie www.mbank.pl/indywidualny/uslugi/uslugi/usluga-wielowalutowa/.
Opłata interchange dla kart debetowych mBanku wynosi 0,2 % wartości transakcji.
Szczegółowe warunki i opłaty związane z usługą mKantor znajdują się na stronie www.mBank.pl/indywidualny/uslugi/uslugi/mkantor/index.html, Regulaminie otwierania i prowadzenia bankowych rachunków dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. dostępnym na www.mBank.pl/download/regulaminy/Regulamin_otwierania_i_prowadzenia_rachunkow_oszczednosciowo-rozliczeniowych_w_mBanku.pdf oraz w Regulaminie usługi natychmiastowej transakcji wymiany walut dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. dostępnym na www.mBank.pl/pobierz/regulamin-osobyfiz/konta/regulamin-uslugi-natychmiastowej-transakcji-wymiany-walut-dla-osob-fizycznych-w-ramach-bankowosci-detalicznej-mbanku-s.a.pdf, w placówkach mBanku oraz u operatorów mLinii.
Aplikacja
Pamiętaj, że mBank udostępnia swoją aplikację tylko w autoryzowanych sklepach - App Store (iOS - Apple), Google Play (Android), AppGallery dla telefonów Huawei. Pobieraj, instaluj i aktualizuj aplikacją tylko w tych sklepach, ponieważ znajdujące się tam aplikacje są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, pod kątem ich bezpieczeństwa. Nigdy nie pobieraj aplikacji z innych miejsc niż oficjalne sklepy (np. z linka otrzymanego SMS-em czy przez komunikator) – narazisz się na pobranie złośliwej aplikacji, przez którą oszuści mogą wyłudzać Twoje dane, czy przejmować SMS-y i wysyłać je bez Twojej zgody. Nową aplikację możesz pobrać, jeśli Twoje urządzenie ma system operacyjny w wersji minimum Android 8.0 lub iOS 16.0 (lub nowsze). Zapoznaj się z polityką prywatności aplikacji mobilnych, którą znajdziesz na stronie: https://www.mbank.pl/o-nas/o-mbanku/polityka-prywatnosci-mobile.html.
Karta kredytowa
Jeśli pozytywnie ocenimy Twoją zdolność kredytową będziesz mógł otrzymać kredyt. Szczegółowe warunki i opłaty związane z kartą kredytową są określone w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., Tabelach stóp procentowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., Regulaminie kart kredytowych dla osób fizycznych i klientów Private Banking w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. dostępnych na stronie www.mbank.pl/indywidualny/karty/karty-kredytowe/karta-kredytowa-klasyczna/
Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, objętych tym materiałem, znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek