Pobierz aplikację Garmin Connect Mobile i postępuj zgodnie z instrukcją. Następnie ustaw czterocyfrowy PIN w aplikacji.
Wybierz opcję Dodaj kartę, wprowadź dane karty i zaakceptuj oświadczenia.
Otrzymasz SMS z kodem weryfikacyjnym. Wpisz go w aplikacji.
Karta będzie widoczna na ekranie telefonu i zegarka. Gotowe.
Jak płacić Garmin Pay?
Naciśnij i przytrzymaj na zegarku przycisk akcji lub menu, a następnie wybierz ikonę portfela.
Wpisz czterocyfrowy PIN do portfela kart. Pamiętaj, że wpisujesz go tylko raz na 24 godziny
Jeśli masz w aplikacji więcej niż jedną kartę, wybierz, którą chcesz zapłacić. Zbliż zegarek do terminala
Które karty możesz dodać?
Mastercard Business debetowa WOŚP
Visa Business debetowa
payWave
Visa Business
Świat
Mastercard Corporate
PayPass
Visa Business
payWave
Mastercard Corporate Gold
PayPass
Visa Business Gold
payWave
Visa Commercial Platynowa
payWave
Mastercard Business debetowa w EUR
Zalety korzystania z Garmin Pay
nie musisz mieć przy sobie portfela ani telefonu
możesz płacić w dowolnym terminalu płatniczym z funkcją płatności zbliżeniowych
możesz wypłacać pieniądze z każdego bankomatu wyposażonego w funkcję wypłat zbliżeniowych
aplikacja jest dostępna dla urządzeń z systemem Android i iOS
korzystanie z Garmin Pay jest bezpieczne – jeśli zdejmiesz zegarek i założysz go ponownie, musisz ponownie wpisać PIN
aplikacja działa na zegarkach Garmin – (kliknij tutaj), aby sprawdzić aktualną listę
Najczęściej zadawane pytania
-
Co to jest Garmin Pay?
-
Garmin Pay to prosty, wygodny i bezpieczny sposób płatności za pomocą zegarka Garmin wyposażonego w technologię NFC.
-
-
Jakie karty mogę dodać do płatności Garmin Pay?
-
Możesz dodać dowolną korporacyjną kartę debetową lub obciążeniową.
-
-
Gdzie mogę zapłacić zegarkiem?
-
W terminalach wyposażonych w technologię zbliżeniową.
-
-
Czy płatności przy użyciu zegarka są bezpieczne?
-
Tak. Aby odblokować płatności zegarkiem, wymagamy czterocyfrowego kodu PIN.
-
-
Co mam zrobić, jeśli zgubię zegarek?
-
Kartę z portfela elektronicznego możesz usunąć w:
- aplikacji Garmin Connect
- dzwoniąc na infolinię pod numerem telefonu +48 22 829 01 12.
-
-
Ile kart mogę dodać do Garmin Pay?
-
Maksymalnie możesz dodać 10 kart.
-
-
Moja karta zniknęła z zegarka i nie mogę zapłacić. Co teraz?
-
Niektóre aktualizacje aplikacji Garmin Connect powodują usunięcie kart z elektronicznych portfeli. Wtedy trzeba ponownie dodać kartę do płatności.
-
-
Czy za pomocą Garmin Pay mogę wypłacać gotówkę z bankomatu?
-
Tak. Wypłata środków z bankomatu za pośrednictwem Garmin Pay jest możliwa.
-