Udostępniamy Ci usługę, dzięki której możesz przesłać pieniądze do odbiorcy pod wskazanym adresem lub w wybranej placówce poczty. Zlecisz to wygodnie przez system bankowości internetowej mBank CompanyNet, a Poczta Polska dostarczy środki. Poinformujemy Cię o statusie zlecenia oraz czy odbiorca otrzymał przekaz.

Co zyskujesz?

  • dodatkowe możliwości, bo nie eliminujesz odbiorców bez konta bankowego
  • komfort, bo zlecenie składasz w firmie, a nie na poczcie, nie wypisujesz żadnych druków
  • czas, bo bank elektronicznie wysyła przekazy bezpośrednio na pocztę (pieniądze dotrą do odbiorcy nawet w 3 dni od momentu wpływu pieniędzy na konto poczty)
  • bezpieczeństwo, bo środki z rachunku firmy pobieramy bezgotówkowo
  • zwrotne potwierdzenie odbioru
  • raporty o statusach doręczenia i zwrotów zleconych przekazów

Co więcej warto wiedzieć?
Jakie masz pytania?

  • 1.  

    Jaką kwotę można przesłać przekazem pocztowym?

    • Nie ma ograniczeń. Większe kwoty poczta awizuje, a bezpieczną wypłatę odbiorca otrzyma w placówce najbliższej swojego zamieszkania. Dyrektorzy okręgów poczty mogą określić limity awizowanych wypłat.

  • 2.  

    Jak szybko pieniądze dotrą do odbiorcy?

    • Bank przekazuje zlecenie i pieniądze operatorowi pocztowemu następnego dnia po tym jak złożysz dyspozycję. Listonosz powinien je dostarczyć w ciągu 3 dni roboczych. Jeśli nikogo nie będzie w domu, zostawia awizo. Po 7 dniach przynosi powtórne awizo. Jeżeli po nim adresat nie odbierze pieniędzy, wracają one do nadawcy.
      Dla przekazów na poste restante są analogiczne terminy. Listonosz dostarcza adresatowi wyłącznie awizo.

  • 3.  

    Jak wypełnić zlecenie pocztowe?

    • Podobnie jak zwykłe polecenie przelewu. Jedyna różnica polega na tym, że zamiast numeru rachunku bankowego odbiorcy podaje się jego dokładny adres z kodem pocztowym. Brak kodu uniemożliwi realizację zlecenia.

Centrum Klienta

wsparcie klientów MSP i korporacji

w zakresie bankowości elektronicznej i internetowej

więcej