Wybierz najwygodniejszy dla siebie sposób kontaktu z mBankiem:

  • serwis transakcyjny
  • mLinię banku dostępną 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu
  • punkt placówki banku
  • konsultanta komunikującego się w polskim języku migowym

 

 

Wprowadzamy udogodnienia dla klientów z różnymi rodzajami niepełnosprawności. Jeśli dotyczy to Ciebie, powiedz nam o tym wypełniając oświadczenie. Zapewnimy Ci najwygodniejszą obsługę. 

 

 

Oświadczenie – Zgoda na przetwarzanie danych o niepełnosprawności

Poinformuj nas o swojej niepełnosprawności

Złóż oświadczenie podczas rozmowy z konsultantem mLinii 

Złóż oświadczenie podczas rozmowy z konsultantem PJM (ta forma kontaktu dedykowana jest dla klientów, którzy posługują się polskim językiem migowym)

Udaj się do oddziału i podpisz oświadczenie

Wydrukuj  oświadczenie i wyślij pocztą na adres:

mBank S.A.

Bankowość Detaliczna

Skrytka Pocztowa 2108

90-959 Łódź 2

 

Dlaczego warto podpisać zgodę

  • możliwość korzystania w serwisie transakcyjnym ze specjalnej zakładki dla osób niesłyszących komunikujących się w PJM
  • podejmujemy niestandardowe działania w przypadku pojawiających się trudności
  • reagujemy na potrzeby osób z niepełnosprawnościami