Sprawdź, jak złożyć reklamację w serwisie transakcyjnym lub aplikacji mobilnej
Zaloguj się do swojego konta w serwisie transakcyjnym. Wybierz zakładkę Pomoc, wyszukaj Załatw swoje sprawy i kliknij Zgłoś reklamację
Zaloguj się do aplikacji i kliknij w ikonę lupki w górnej części ekranu, wybierz Reklamacje
W historii operacji wskaż płatność kartą w sklepie lub internecie, którą chcesz reklamować. W szczegółach tej operacji kliknij w ikonę kropek (by rozwinąć dodatkowe opcje) i wybierz Reklamuj transakcję
-
1.
Jak jeszcze mogę zgłosić reklamację?
-
- Zadzwoń na mLinię
+48 42 6 300 800 z telefonów stacjonarnych na całym świecie
783 300 800 z telefonów komórkowych
Reklamację możesz złożyć po identyfikacji w teleserwisie. Będzie Ci potrzebny numer klienta i telekod.
- Idź do wybranej placówki
Odwiedź naszą placówkę i złóż reklamację osobiście. Pamiętaj, że musisz mieć przy sobie dokument tożsamości, który umożliwi Twoją weryfikację, jako klienta banku.
- Wyślij e-mail
Wyślij wiadomośc e-mail na adres kontakt@mbank.pl. Jeśli składasz reklamację w ten sposób, powinna ona zawierać imię, nazwisko oraz numer rachunku. Odpowiedź w e-mailem otrzymasz jedynie wtedy, gdy dasz nam na to zgodę. Inaczej będziemy musieli odpowiedzieć pisemnie. Pamiętaj, że pracownik obsługujący wiadomości e-mail nie ma dostępu do Twoich danych. Nie zweryfikuje opisanej przez Ciebie sytuacji i nie będzie mógł od razu pomóc.
- Wyślij pismo
Wyślij reklamację pisemnie na adres korespondencyjny banku
mBank S. A.
Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2
Jeśli składasz reklamację pisemnie na adres korespondencyjny banku lub w placówce, powinna ona zawierać imię, nazwisko, adres do korespondencji, numer PESEL i podpis.
- Napisz na czacie
Aby złożyć reklamację musisz się zidentyfikować za pomocą numeru klienta oraz hasła do serwisu transakcyjnego.
- Zadzwoń na mLinię
-
-
2.
Kto może zgłosić reklamację?
-
Możesz to zrobić samodzielnie w swoim imieniu.
Jeśli chcesz, żeby inna osoba lub instytucja wspierała Cię w tym procesie i otrzymywała od nas informacje o Tobie i Twoich produktach, nie zapomnij o odpowiednim upoważnieniu.
Pamiętaj, że w kontekście przekazywanych informacji obowiązuje nas tajemnica bankowa.
-
-
3.
Na co mam zwrócić uwagę przy składaniu reklamacji?
-
- jeśli to możliwe, złóż reklamację od razu po zdarzeniu
- opisz szczegółowo sytuację, która budzi Twoje zastrzeżenia
- wskaż nieprawidłowości i Twoje oczekiwania wobec banku
-
Pamiętaj, że mBank udostępnia aplikację tylko za pomocą autoryzowanych sklepów – App Store (iOS - Apple), Google Play (Android), AppGallery dla telefonów Huawei. Do pobrania oraz aktualizacji aplikacji używaj zawsze tych sklepów, ponieważ znajdujące się tam programy są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, a więc gwarantują Ci bezpieczeństwo. Nigdy nie pobieraj aplikacji z niezaufanych źródeł! Nową aplikację możesz pobrać jeśli Twoje urządzenie ma systemem operacyjny w wersji minimum Android 7.0 lub iOS 15.0 (lub nowsze). Zapoznaj się z polityka prywatności aplikacji mobilnych. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek To nie jest oferta
Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek
Szczegółowe informacje dotyczące przyjmowania i rozpatrywania reklamacji znajdują się w Regulaminie przyjmowania i rozpatrywania reklamacji w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. dostępnym na https://www.mbank.pl/pomoc/reklamacje/regulamin/