Masz uwagi dotyczące procesu reklamacji? Chcesz nam pomóc go ulepszyć? Podziel się z nami swoim pomysłem.
Napisz maila lub skontaktuj się z nami pisemnie
Jeśli proces reklamacyjny nie spełnia Twoich oczekiwań, prześlij swoje uwagi bezpośrednio do osób odpowiedzialnych za jakość obsługi reklamacji. Dokładnie przeanalizujemy zgłoszoną przez Ciebie sprawę i na tej podstawie postaramy się usprawnić nasze działania.
lub
Edyta Sikorska
Menedżer Wydziału Rozwoju Procesów Reklamacyjnych
mBank S.A.
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2
Jeśli jednak chcesz zgłosić reklamację, odwołać się od otrzymanego rozwiązania lub uzyskać informacje o ofercie mBanku, wyślij wiadomość na adres: kontakt@mbank.pl
Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek
Szczegółowe informacje dotyczące przyjmowania i rozpatrywania reklamacji znajdują się w Regulaminie przyjmowania i rozpatrywania reklamacji w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. dostępnym na https://www.mbank.pl/pomoc/reklamacje/regulamin/