Podstawowe miary sukcesu na lata 2016-2020
miernik (KPI) | kamień milowy (KM) / miernik (M) | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 |
miejsce w Rankingu Odpowiedzialnych Firm (zapewnienie wysokiej pozycji wśród instytucji sektora finansów) | M | min.8 (wśród instytucji finansowych) | min.5 (wśród instytucji finansowych) | min.4 (wśród instytucji finansowych) | min.4 (wśród instytucji finansowych) | min.3 (wśród instytucji finansowych) |
obecność w RESPECT Index | M | + | + | + | + |
Podejście zarządcze
Naszą ambicją, ale też koniecznością rynkową, jest ciągłe doskonalenie. Dlatego też chcemy, by w najbliższych latach nasz bank stał się jednym z liderów społecznej odpowiedzialności polskiej bankowości oraz by dołączył do grona spółek giełdowych notowanych w RESEPCT Index.
Naszą ambicją, ale też koniecznością rynkową, jest ciągłe doskonalenie. Dlatego też chcemy by w najbliższych latach nasz bank stał się jednym z liderów społecznej odpowiedzialności polskiej bankowości.
Stawiamy sobie za cel uszczelnienie procedur zarządzania społeczną odpowiedzialnością w łańcuchu dostaw. Zainicjowaliśmy proces, który pozwoli sukcesywnie zwiększać udział partnerów biznesowych, z którymi współpraca budowana jest z uwzględnieniem zasad odpowiedzialnego zarządzania. Kwestie związane z różnymi aspektami odpowiedzialności uwzględniane są tak na poziomie doboru dostawcy, jak również zapisów umownych, gwarantujących prawo do audytu z możliwością rozwiązania umowy w przypadku rażącej nieodpowiedzialności ze strony dostawcy.
Będziemy też dążyć do cyklicznego publikowania raportów niefinansowych, które będą w kolejnych latach obejmowały większą liczbę spółek Grupy mBank.