Rozstrzygnęliśmy konkurs Cyfrowe rewolucje! Zwycięzców wyłoniliśmy spośród ponad 500 zgłoszeń.

 

  Nagrody główne o równowartości 100 tys. zł:

 

Producent wegańskich kosmetyków do pielęgnacji twarzy dla kobiet oraz mężczyzn. Dwuosobowa firma, która stworzyła produkt z miłości do regionu, z którego się wywodzi. Tworzy w oparciu o minimalistyczny koncept, w którym człowiek jest zintegrowany z naturą. Dlatego surowce są pochodzenia wyłącznie roślinnego. Marka ma aspiracje, aby podbić świat i pokazać walory turystyczne swojego regionu, dlatego rozpoczęła ekspansję na rynek UK.

 

Ponad 20 lat doświadczenia w sprzedaży instrumentów muzycznych i akcesoriów. Jeden z największych i najbardziej rozpoznawalnych sklepów prowadzących sprzedaż instrumentów w Polsce. Firma składa się z kilku sklepów, a od tego roku zaczęła bardziej intensywnie rozwijać działalność e-commerce w oparciu o rozwiązania dropshippingowe.

  Nagrody II stopnia o równowartości 10 tys. zł:

 

Kategoria do 10 mln zł obrotu

Kreatywne korepetycje dla dzieci i młodzieży – firma pracuje nad przeniesieniem zajęć do online’u. Jej właściciele tworzą też rękodzieła dla miłośników kotów.

 

 

 

Placówki świadczące pomoc psychologiczną i psychoterapię. Od roku także online.

Ekologiczne delikatesy. Specjalizują się w sprzedaży i promocji rzemieślniczych, polskich produktów.

Sklep ekologiczny z asortymentem BIO, w którym można zrobić zakupy bezpośrednio od rolnika. To także portal, który promuje zdrowy tryb życia i naturalną żywność.

Specjaliści w dziedzinie hulajnóg. Sprzedają najlepsze hulajnogi świata - elektryczne, klasyczne i wyczynowe.

 

Kategoria 10-50 mln zł obrotu

Zajmuje się sprzedażą maszyn rolniczych i sadowniczych. Prowadzi sprzedaż: części zamiennych, wyposażenia domu i ogrodu, elektronarzędzi etc.

 

Producent silosów zbożowych i paszowych oraz urządzeń do rolnictwa. Prowadzi sprzedaż w Polsce i za granicą.

 

Zajmuje się sprzedażą i dystrybucją płytek ceramicznych producentów krajowych oraz zagranicznych. Ma w ofercie wyjątkowe produkty, jeszcze niedostępne w sieci.

 

Multibrand Decofire.pl to krakowski sklep stacjonarny i internetowy, oferujący produkty do wyposażenia domu i ogrodu.

 

Marka odzieżowa dla kobiet, które cenią elegancję i ponadczasowy styl. Ponad 25 lat doświadczenia, produkty zaprojektowane i stworzone w Łodzi.

a

  Poznaj skład jury konkursu Cyfrowe rewolucje

 

Joanna Ceplin

Ekspert marketingu online, bizneswoman, mentorka. Specjalizuje się w kampaniach e-marketingowych i z sukcesami doradza innym jak efektywnie wykorzystywać siłę mediów społecznościowych. Autorka książki „Uwierz w swoją markę online” oraz wielu kursów. Założycielka Akademii Smart Brand, kompleksowego programu edukacyjnego dla przedsiębiorców. Laureatka konkursu Sukces Roku w kategorii "Innowacyjne działania w komunikacji" za nowatorskie podejście do promowania wydarzeń na żywo w mediach społecznościowych.

Przemysław Pająk

Założyciel Grupy Spider’s Web, do której należą: Spider’s Web, Rozrywka.blog, Autoblog, Bizblog, Spider’s Web+ oraz Bezprawnik i Spiders.Agency. Media Grupy Spider’s Web odwiedzane są przez 7 milionów ludzi miesięcznie. Przez 10 lat pracował w marketingu w branży FMCG. W swojej karierze był też nauczycielem akademickim oraz specjalistą ds. PR. W wolnych chwilach grywa w koszykówkę.

Maciej Żak

Współzałożyciel Dirlango, holdingu inwestującego w spółki technologiczne na etapie „growth”. W latach 2011-2014 w Intel Capital jako Dyrektor Inwestycyjny CEE, a przedtem wieloletni członek zarządu Grupy Onet, która w 2011 roku została sprzedana do Ringier Axel Springer. Posiada bogate doświadczenie w sektorze internetowym, technologicznym oraz mediów w Polsce i Środkowej oraz Wschodniej Europy. Zarządzał wieloma procesami M&A, w tym m.in. Onet (inwestycja 2001), DRQ, Pascal, FC Legia, Netsprint, iTaxi, Adrino, Whitepress. Zasiadał w radach nadzorczych spółek takich jak TVN, Optimus, Legia, DRQ, iTaxi, Whitepress, Adrino.

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz Executive MBA z IMD w Lausanne, Szwajcaria.

Ten materiał ma charakter wyłącznie informacyjny. Upowszechniamy go w celu reklamy i promocji mBanku S.A. Nie można traktować go jako wiążącego zobowiązania jakiejkolwiek osoby, w tym mBanku S.A. z jakiegokolwiek tytułu. Materiał nie jest ofertą w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Szczegółowe informacje na temat konkursu Cyfrowe rewolucje znajdują się w regulaminie