Nie minęło dużo czasu od ostatnich nowości w aplikacji mobilnej. Wprowadziliśmy wtedy zmiany w nawigacji i dodaliśmy kilka funkcji, które pomogą zarządzać budżetem. Więcej o nich przeczytasz tutaj. Od tego czasu wprowadziliśmy kilka zmian. Dzisiaj chcemy Ci krótko o nich opowiedzieć.
1. Udostępniliśmy analizę historii w serwisie transakcyjnym
Teraz również po zalogowaniu na swoje konto w naszym serwisie transakcyjnym zobaczysz zestawienie swoich wydatków i wpływów z ostatnich miesięcy z podziałem na różne kategorie. Jeśli macie nieskategoryzowane operacje, mamy na to sposób. Możecie przypisać im właściwą kategorię w menedżerze finansów.
2. Przekaż nam sugestię o menedżerze finansów
Masz pomysły, uwagi o tym jak możemy rozwijać finansowego menagera? Chętnie je zbierzemy, przeczytamy, a być może wprowadzimy do aplikacji. Wybierz w analizę historii. Na dole głównej strony znajdziesz link Rozwijaj z nami analizę historii > Zostaw sugestię. Który prowadzi do wniosku sugestii usprawnień.
3. Rozszerzyliśmy szczegóły podkategorii wydatków
Masz obraz tego, jak wyglądają wydatki i saldo na Twoim koncie. Sprawdzaj, na co wydajesz pieniądze, kategoryzuj zakupy i opłaty. Zrobisz to jeszcze wygodniej – rozszerzyliśmy szczegóły podkategorii wydatków.
4. Ustawienia w aplikacji mobilnej
Oprócz wygody zależy nam na bezpieczeństwie naszych klientów. Dlatego zmieniliśmy wygląd ustawień i stworzyliśmy sekcję bezpieczeństwa. Możesz w niej sprawdzić czy trzeba na coś szczególnie zwrócić uwagę. Zalecenia, pomogą Ci jeszcze bardziej zadbać o bezpieczeństwo Twoich pieniędzy.
Już wkrótce pomożemy Ci w zaplanowaniu budżetu i zaproponujemy co zrobić, aby był bardziej stabilny. Pierwsze zmiany zobaczysz już w październiku. Dlatego śledź nasze nowości.