Potrzebujesz wsparcia? Porozmawiaj z naszymi konsultantami.
Szybko i bez przekierowań zajmiemy się Twoim tematem.
Możesz się z nami kontaktować od poniedziałku do piątku w godzinach 08.00-18.00
W czym Ci pomożemy
- w codziennych sprawach związanych z obsługą rachunku, np. podpowiemy jak nadać lub zmienić uprawnienia do dysponowania środkami na rachunku, czy dane adresowe
- odpowiemy na pytanie dotyczące obsługi systemów bankowości elektronicznej, np. jak złożyć wnioski i zlecenia
- udzielimy informacji na temat produktów bankowych, sald, dostępnych środków i limitów, przelewów i blokad
- odpowiemy na pytania związane z obsługą gotówkową
- przyjmiemy reklamację
Wybierz wygodny dla Ciebie sposób kontaktu z nami.
Sam wybierasz sposób kontaktu z nami. Napisz na czacie, zadzwoń lub wyślij informację w mCN.
Z poziomu systemu bankowości elektronicznej możesz wybrać opcję „czatu” z Konsultantem, który obsłużyłby również Ciebie podczas połączenia telefonicznego.
- Dostępny w systemie mBank CompanyNet
Po zalogowaniu do systemu masz dostępną ikonę czatu i możesz zadać pytanie Konsultantowi (nie bot)
Przed rozmową potwierdź swoją tożsamość, to przyśpieszy obsługę
- jeśli kontaktujesz się przez aplikację mBank CompanyMobile skorzystaj z mobilnej autoryzacji
- jeśli dzwonisz na numer telefonu podaj swój identyfikator oraz PIN.
PIN znajdziesz w systemie mBank CompanyNet, w linku po zalogowaniu.
IVR czyli system obsługi telefonicznej
Dla Twojej wygody podzieliliśmy tematy rozmów tak, by szybko skierować Twoje połączenie do właściwej osoby.
-
1.
Wsparcie w zakresie rachunków, przelewów oraz innych usług i produktów bankowości korporacyjnej
-
Wybierz 1, a następnie:
1, aby potwierdzić Twoją tożsamość (podaj ID i PIN do CC),
2, jeśli chcesz dowiedzieć się, jak znaleźć w mBank CompanyNet swój identyfikator oraz PIN do Centrum klienta korporacyjnego
0, aby połączyć się z konsultantem,
9, aby wrócić do poprzedniego menu.
-
-
2.
Wsparcie techniczne - system mBank CompanyNet
-
Wybierz 2, a następnie:
1, aby potwierdzić Twoją tożsamości (podaj ID i PIN do CC)
2, jeśli chcesz dowiedzieć się, jak znaleźć w mBank CompanyNet swój identyfikator oraz PIN do Centrum klienta
0, aby połączyć się z konsultantem,
9, aby wrócić do poprzedniego menu.
-
-
3.
Wsparcie techniczne - system BRESOK, MULTICASH, rozwiązania Connect oraz integracja systemów księgowych
-
Wybierz 3, a następnie 1, aby połączyć się z konsultantem.
-
-
4.
Wsparcie użytkowników mPlatformy walutowej
-
Wybierz 4, a następnie:
1, aby potwierdzić Twoją tożsamości (podaj ID i PIN do CC),
2, jeśli chcesz dowiedzieć się, jak znaleźć w mBank CompanyNet swój identyfikator oraz PIN do Centrum klienta
0, aby połączyć się z konsultantem,
9, aby wrócić do poprzedniego menu,
7, jeśli chcesz skorzystać z obsługi po angielsku.
-