dla nowych inwestorów
materiały o strategii
kluczowe obszary strategii
cele finansowe
newslettery archiwalne
pytania i odpowiedzi
publikacje
kluczowe obszary strategii
Naszą aspiracją jest stać się wiodącą bankowością detaliczną zintegrowaną z cyklem życia klienta. Udany wzrost organiczny będzie dalej zasilany przez ciągłą akwizycję nowych (przede wszystkim młodych) klientów i dojrzewanie obecnych. Zorganizujemy się wokół segmentów demograficznych, aby rozwinąć kompletną ofertę i propozycję wartości precyzyjnie zaspokajające potrzeby pojawiające się w różnych fazach życia klienta. Skupimy się na kredytach hipotecznych (ekspansja przez poprawiony ich proces udzielania), kompleksowej ofercie inwestycyjnej (przez własne nowo utworzone TFI), narzędziach zarządzania finansami osobistymi i ekosystemie usług pozabankowych. Wraz ze wzmocnieniem podejścia mobile-first, będziemy projektować kanały kontaktu mBanku z nastawieniem na zdalny dostęp i cyfrową sprzedaż. Będziemy wspierać przedsiębiorców i małe firmy przez dostarczanie im dostosowanej do branży wiedzy i zintegrowaną platformę do zarządzania różnymi zadaniami związanymi z prowadzoną działalnością.
Naszą aspiracją jest stać się wiodącą bankowością detaliczną zintegrowaną z cyklem życia klienta. Udany wzrost organiczny będzie dalej zasilany przez ciągłą akwizycję nowych (przede wszystkim młodych) klientów i dojrzewanie obecnych. Zorganizujemy się wokół segmentów demograficznych, aby rozwinąć kompletną ofertę i propozycję wartości precyzyjnie zaspokajające potrzeby pojawiające się w różnych fazach życia klienta. Skupimy się na kredytach hipotecznych (ekspansja przez poprawiony ich proces udzielania), kompleksowej ofercie inwestycyjnej (przez własne nowo utworzone TFI), narzędziach zarządzania finansami osobistymi i ekosystemie usług pozabankowych. Wraz ze wzmocnieniem podejścia mobile-first, będziemy projektować kanały kontaktu mBanku z nastawieniem na zdalny dostęp i cyfrową sprzedaż. Będziemy wspierać przedsiębiorców i małe firmy przez dostarczanie im dostosowanej do branży wiedzy i zintegrowaną platformę do zarządzania różnymi zadaniami związanymi z prowadzoną działalnością.
Naszym głównym celem jest zapewnianie wysokiej jakości, dostępności i bezpieczeństwa serwisów mBanku oraz rozwiązań dla klientów. Dzięki gotowości na rozwiązania chmurowe, będziemy dążyć do utrzymania technologicznej przewagi mBanku w sektorze finansowym. Pozwoli nam to także wzmocnić elastyczność, podnieść innowacyjność aplikacji biznesowych, skrócić czas wprowadzania produktu na rynek i zwiększyć skalowalność używanej technologii. Ciągły rozwój wielowarstwowego modelu obrony cyberbezpieczeństwa i zapewnienie poufności danych pozostanie naszym stałym priorytetem. Dążymy do oferowania najwyższej możliwej ochrony naszej aplikacji mobilnej oraz najbezpieczniejszego i przyjaznego klientom procesu weryfikacji tożsamości we wszystkich kanałach cyfrowych. Zastosujemy sztuczną inteligencję i analitykę danych, aby wesprzeć tworzenie innowacyjnych produktów i lepszą ocenę ryzyka, jak również podnieść efektywność systemów wewnętrznych i przepływu pracy.
Tworzymy kulturę, w której współpraca opiera się na zaufaniu i dobrych intencjach. Dzięki temu dostarczymy ludziom bezpieczną przestrzeń do eksperymentowania, bycia innowacyjnym i podejmowania śmiałych decyzji. Opracujemy najlepsze w swojej klasie środowisko pracy hybrydowej. Menadżerowie mBanku nabędą praktyczne umiejętności w kierowaniu rozproszonymi zespołami, a nasi pracownicy będą korzystać z nowej technologii komunikacji i współpracy. Uczynimy zdolności ludzi przewagą konkurencyjną dla organizacji, przez podejście oparte na mocnych stronach, które pozwoli wykorzystać indywidualne talenty i skupi się na przyszłych umiejętnościach potrzebnych organizacji do odniesienia sukcesu. Zmodyfikujemy system wynagradzania, aby stał się atrakcyjny z perspektywy pracownika i wspierał cele organizacji.
Jesteśmy świadomi naszej odpowiedzialności za środowisko (E=environment), społeczeństwo (S=society) i odpowiednie zarządzanie naszą organizacją (G=governance). Integralną częścią strategii Grupy mBanku są cele ESG.
Nasza działalność przynosi korzyści klientom, pracownikom, akcjonariuszom, partnerom biznesowym i całemu społeczeństwu. Kierujemy się Celami Zrównoważonego Rozwoju ONZ. Chcemy być w gronie liderów odpowiedzialnej bankowości w Polsce.
cele finansowe
newslettery archiwalne
pytania i odpowiedzi
Uchwała ZWZ w sprawie podziału zysku netto jest dostępna na stronie: https://www.mbank.pl-mbank/relacje-inwestorskie/akcje/
Aby uzyskać prawo do dywidendy, inwestor powinien być posiadaczem akcji spółki w tzw. dniu dywidendy. W związku z tym, że rozliczenie akcji następuje po 2 dniach od zakupu, inwestor powinien dokonać zakupu akcji najpóźniej 2 dni przed dniem dywidendy.
Informacje o wypłatach dywidendy przez mBank w poprzednich latach są dostępne na stronie internetowej mBanku pod adresem: https://www.mbank.pl-mbank/relacje-inwestorskie/akcje/
Datę najbliższego Walnego Zgromadzenia można znaleźć w Kalendarzu inwestora na stronie internetowej mBanku: http://www.mbank.pl/relacje-inwestorskie/. Ogłoszenie o zwołaniu ZWZ mBanku znajduje się wśród materiałów na najbliższe ZWZ, które można znaleźć na stronie mBanku pod adresem http://www.mbank.pl/relacje-inwestorskie/walne-zgromadzenia/.
Akcjonariusze mogą brać udział w Walnym Zgromadzeniu mBanku S.A. przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej. Akcjonariusz lub jego pełnomocnik uczestniczący w Walnym Zgromadzeniu przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej ma takie same prawa do zabierania głosu, zgłaszania wniosków i projektów uchwał, głosowania i zgłaszania sprzeciwów do podjętych uchwał, jak akcjonariusz lub jego pełnomocnik będący fizycznie obecny na sali obrad Walnego Zgromadzenia.
Regulamin udziału w Walnym Zgromadzeniu mBanku S.A. przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej znajduje się wśród materiałów na najbliższe ZWZ, które można znaleźć na stronie mBanku pod adresem www.mbank.pl/relacje-inwestorskie/walne-zgromadzenia/.
Stosownie do art. 4061 § 1 Ksh, prawo uczestniczenia w ZWZ mając osoby będące akcjonariuszami Banku na 16 dni przed datą ZWZ (Dzień Rejestracji). Inwestor, który chce uczestniczyć w ZWZ, musi nabyć akcje spółki najpóźniej 18 dni przed terminem ZWZ w związku z tym, że rozliczenie akcji następuje po 2 dniach od zakupu. Następnie, akcjonariusz powinien złożyć w swoim domu maklerskim odpowiednią dyspozycję o wydanie imiennego zaświadczenia o prawie uczestnictwa w Walnym Zgromadzeniu. Zgłoszenia należy dokonać nie później niż w pierwszym dniu po Dniu Rejestracji. Domy maklerskie przygotowuję listy uprawnionych akcjonariuszy i przekazują je do Krajowego Depozytu Papierów Wartościowych (KDPW).
Daty publikacji wyników kwartalnych, półrocznych i rocznych Grupy mBanku są dostępne na stronie internetowej mBanku: https://www.mbank.pl/relacje-inwestorskie/ w kalendarzu inwestora.
Najnowszy raport roczny Grupy mBanku jest dostępny na stronie www mBanku pod adresem https://www.mbank.pl/relacje-inwestorskie/wyniki/.
Aktualne i historyczne informacje finansowe i biznesowe dla Grupy mBanku są dostępne na stronie internetowej mBanku pod adresem: https://www.mbank.pl/relacje-inwestorskie/wyniki/.
Informacje o realizacji strategii Grupy mBanku są dostępne na stronie internetowej mBanku pod adresem https://www.mbank.pl/relacje-inwestorskie/dla-nowych-inwestorow/.
Aktualny konsensus rynkowy dotyczący przewidywanych wyników Grupy mBanku na rok bieżący i kolejne lata jest dostępny na stronie www mBanku pod adresem https://www.mbank.pl/relacje-inwestorskie/akcje/.
Aktualne rekomendacje analityków znajdują się na strojnie internetowej mBanku pod adresem https://www.mbank.pl/relacje-inwestorskie/akcje/.
Aby zamówić Newsletter mBanku, zawierający informacje o zachowaniu kursu akcji Banku, zmianach w konsensusie rynkowym oraz ważnych wydarzeniach korporacyjnych, należy kliknąć w przycisk „Zapisz się do Newslettera” na stronie https://www.mbank.pl/relacje-inwestorskie, wpisać swój adres e-mail oraz zaznaczyć zgodę na otrzymywanie newsletterów i przetwarzanie danych osobowych przez mBank.
Dane kontaktowe osoby odpowiedzialnej za komunikację w zakresie instrumentów dłużnych oraz ratingów mBanku są dostępne na stronie www pod adresem https://www.mbank.pl/relacje-inwestorskie/ratingi-instrumenty-dluzne/.
Dane kontaktowe zespołu Relacji Inwestorskich mBanku są dostępne na stronie mBanku pod adresem https://www.mbank.pl/relacje-inwestorskie/ . Adres e-mail Relacji Inwestorskich mBanku to relacje.inwestorskie@mbank.pl.
Informacja o audytorze mBanku oraz reguły dotyczące zmieniania podmiotu uprawnionego do badania sprawozdań finansowych mBanku są dostępne pod adresem: https://www.mbank.pl/o-nas/lad-korporacyjny/.
Informacje o inwestorze strategicznym mBanku są dostępne na stronie www mBanku pod adresem: https://www.mbank.pl/relacje-inwestorskie/akcje/.
Struktura akcjonariatu mBanku jest dostępna na stronie www mBanku pod adresem: https://www.mbank.pl/relacje-inwestorskie/akcje/.