Czy osiągnięcie sukcesu w e-commerce jest trudne? Jakich zasad warto przestrzegać i jakich błędów unikać?
Poznaj inspirujące historie przedsiębiorców, którzy już przeszli tę drogę i dzielą się doświadczeniami „z pierwszej ręki”. Zaglądaj tutaj cześciej. Sukcesywnie będziemy Ci prezentować kolejne historie bardzo znanych i nieco mniejszych, lokalnych marek, które z powodzeniem działają w e-commerce.
Frisco
Kwarantanna i błyskawiczny zwrot Polaków w stronę zakupów spożywczych w sieci – o wyzwaniu związanych ze wzrostem liczby zamówień oraz perspektywach dla kategorii zakupów online
Alicja Getka Lab
Od butiku po e-commerce – cyfrowa rewolucja w sprzedaży nietuzinkowych produktów
Anna Joga Life
Joga online, czyli jak przejść przez kryzys obronną ręką i odkryć nowe szanse rozwoju
Marketing Investment Group
Realizowana od lat strategia zrównoważonego rozwoju biznesu, polegająca na obsłudze klienta w modelu omnichannel, a więc stawianiu zarówno na sklepy stacjonarne, jak i e-commerce, pozwoliła grupie MIG na szybką reakcję i skuteczne działanie w zaskakującej sytuacji, jaką była pandemia koronawirusa.
Ten materiał ma charakter wyłącznie informacyjny. Upowszechniamy go w celu reklamy i promocji mBanku S.A. Nie można traktować go jako wiążącego zobowiązania jakiejkolwiek osoby, w tym mBanku S.A. z jakiegokolwiek tytułu. Materiał nie jest ofertą w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Szczegółowe informacje na temat konkursu Cyfrowe rewolucje znajdują się w regulaminie.